Dolce Vita -sesja kobieca Wrocław

 




Wiktoria z sesji Dolce Vita
modelka: www.instagram.com/wiktoria_moldawiak
wizaż/włosy: www.instagram.com/j.s._makeup_artist_
stylizacja: ja
Trochę słońca ! Już niedługo wiosna, ja już nie mogę się doczekać !
Tyle mam kadrów z tej pięknej sesji, że podzieliłam ją na mniejsze sety 🙂
A Ty o jakiej sesji marzysz ?
Zapraszamy na wyjątkowe sesje kobiece ! Poczujesz się jak gwiazda filmowa! Wszystkie pakiety z profesjonalnym makijażem, ułożeniem włosów. Przed sesją wspólnie ustalamy sobie stylizacje i dobieramy odpowiednie ubrania. To jak będzie wyglądać Twoja sesja zależy
od Ciebie !

Zapraszam na FACEBOOKA i INSTAGRAMA tam znajdziesz aktualne sesje

Każda klientka dostaje galerię on line ze zdjęciami z sesji i sama wybiera najpiękniejsze zdjęcia

PODCZAS SESJI ZAPEWNIMY CI:
- autorski poradnik jak przygotować się do sesji i co ze sobą zabrać
- profesjonalny makijaż i ułożenie włosów i dostęp do ogromnej
garderoby studyjnej
- stylizację, zgodną z Twoimi oczekiwaniami i osobowością
- sukienki, marynarki, kapelusze, koronki, szlafroczki i body, koszule
- moje doświadczenie i opiekę przez całą sesje, być czuła się
komfortowo i bezpiecznie i pięknie
- instruktaż pozowania, abyś wyglądała jak najpiękniej
- świetną zabawę i piękne zdjęcia

REZERWACJA TERMINÓW KWIECIEŃ/ MAJ i CZERWIEC

Piękne vouchery polecają się na sesje kobiece. To wyjątkowy prezent na lata. Wszystkie pakiety z makijażem, ułożeniem włosów i stylizacjami



-----------------------------------------------------------------



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Back to Top