KAROLINA - SESJA KOBIECA WROCŁAW

 


Trochę inspiracji moje Panie jak pięknie można się prezentować na łóżku - Karolina pozuje niesamowicie, ale jeśli marzą się Wam takie kadry to ja zawsze pokazuje jak się ułożyć i jak się położyć, żeby
wyglądać pięknie - dla Pań, które chcą więcej przysłonić wystarczy
założyć białą męską koszulę - najbardziej sexy wygląda właśnie na pięknej kobiecie 🙂
Który kadr jest dla Was najbardziej sexy ? Zostawicie lajka pod wybranym zdjęciem 🙂
***Jeśli chcecie załapać się na sesje lub zakupić VOUCHER na prezent w obecnej cenie to się spieszcie ! Od października będzie nowy cennik - jestem zmuszona zrobić podwyżkę
Zapraszamy Was moje Panie na sesje kobiece ! O nic nie musicie się martwić !
O wszystko zadbamy:- profesjonalny makijaż fotograficzny
- ułożenie włosów
- dostęp do ogromnej garderoby studia
- dobrane stylizacje do Twojego charakteru i figury
- instruktaż pozowania, od tego jestem Ja - żeby Cię poprowadzić
Koniec lata to idealny czas na SESJE DLA SIEBIE ! Wypoczęta, opalona to ten moment, żeby zrobić coś tylko dla siebie !

Pamiętaj ! nie musisz być modelką, żeby mieć piękne zdjęcia !

***Piękne VOUCHERY polecają się na wyjątkowy prezent.
Zapraszam też na SESJE BIZNESOWE, CIĄŻOWE i DLA PARY i na plener jeśli komuś się bardzo marzy











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Back to Top